Obchodné podmienky | Outdoor-Fashion.sk

Všeobecné obchodné podmienky (VOP) pre online objednávky na stránke www.outdoor-fashion.sk

Adresa e-shop provozovny: Outdoor & Fashion, K Žižkovu 97/5, 190 00 Praha 9 - Vysočany, Česká Republika

Provozovatel: DENIM STORES, s.r.o., Husovo náměstí 128, Rakovník, 269 01, Česká Republika
IČO: 27443361
DIČ: CZ27443361

Bankové spojenie:

Slovensko
IBAN: CZ6220100000002201005894 vedený u Fio banky. 
Variabilný symbol - číslo Vašej objednávky.
V prípade platby zo Slovenska používajte SWIFT / BIC kód: FIOBCZPPXXX

Kontakt:

Tel.: +420 601 348 388  (v pracovní dny 9:00 - 16:00)

 

Objednávka tovaru

Tieto obchodné podmienky platia v internetovom obchode http://www.outdoor-fashion.sk, ktorého prevádzkovateľom je firma DENIM STORES, s.r.o. Podaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Zákazník je o svojej objednávke informovaný automatickým e-mailom o prijatí objednávky, ihneď po jej uskutočnení. Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky.

Vo výnimočných prípadoch si predávajúci vyhradzuje právo na nepodpísanie kúpnej zmluvy.

Ide najmä o tieto prípady:
Vypredania tovaru v čase medzi pravidelnými aktualizáciami skladových zásob na internetovom obchode http://www.outdoor-fashion.sk. Nemožnosť dodania tovaru z dôvodu jeho odcudzenia či poškodeniu.

Upozornenie predajca: Odtiene farieb fotografií produktov sa môžu trochu líšiť od farby skutočného produktu vplyvom nastavenie monitorov jednotlivých návštevníkov. Predajca DENIM STORES s.r.o. za túto skutočnosť nezodpovedá.

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online. V prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

Ceny produktov

V našom eshope dodržiavame odporúčané maloobchodné ceny pre Českú republiku a Slovensko. EUR ceny nie sú prepočítavané podľa kurzu, ale sú pevne dané cenníkom pre Slovensko.
Maloobchodné ceny sú aktualizované 2 x ročne v čase prechodu letnej a zimnej sezóny.
Zľavy - aktuálny zoznam nájdete tu. Ak nie je uvedené inak, zľavy nie je možné sčítať.

Platobné a dodacie podmienky

Dodacia lehota je zvyčajne 1-5 pracovných dní v závislosti od vyťaženia pobočky a podľa počtu práve prijatých objednávok, v mimoriadnych prípadoch do 10 dní (totálna výpredaje, zľavy, kedy sa nakumuluje veľký počet objednávok). Ak nebudeme z nejakých dôvodov schopní túto lehotu dodržať, bude zákazník v dostatočnom predstihu o tejto skutočnosti informovaný.

Počiatok dodacie lehoty sa počíta pri platbe na dobierku okamžite po uskutočnení objednávky. Pri platbe prevodom sa ako počiatok dodacie lehoty počíta prijatie platby z našej strany.
S každou zásielkou dostane zákazník faktúru.
Faktúra je vystavená v zodpovedajúcej mene objednávky.
Nákup prostredníctvom e-obchodu možno uskutočniť len na území Českej republiky a Slovenska.

Platobné a dodacie podmienky na Slovensko:

Zásielky sú odosielané prostredníctvom GLS, slovenské pošty a Zásilkovna.

GLS, PPL a Slovenská pošta

Poštovné a balné je 6 EUR. U objednávok nad 120 EUR Sk (po zľave) poštovné a balné nebude účtované.
Platba s doručením na adresy na slovenskom môže byť vykonaná klasickým bankovým prevodom, rýchlym online bankovým prevodom, platbou kartou online alebo dobierkou.

Pri zvolení platby dobierkou je celková cena za odoslanie zásielky 7,5 EUR.

Objednávky cez PPL prijímame iba pre objednávky nad 700 EUR.

Zásilkovna

Doručenie do širokej siete výdajných miest na slovenský. Cena za zásielku je 3,5 EUR, pri zvolení platby dobierkou je celková cena za odoslanie zásielky 5 EUR. U objednávok nad 60 EUR (po zľave) poštovné a balné nebude účtované. O priebehu doručovania dostanete info SMS správou alebo e-mailom. Platba s doručením na adresy na slovenskom môže byť vykonaná rýchlym online bankovým prevodom platbou kartou online alebo na dobierku. Zásielky na dobierku je možné na výdajnom mieste zaplatiť iba v hotovosti.
elektronické platby

Elektronické platby sa uskutočnia prostredníctvom účtu spoločnosti ComGate Payments a.s. Citlivé vstupné údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva, sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. My ako spracovatelia vidíme iba informáciu o transakcii v podobe: zaplatené / čaká sa na potvrdenie / platba nevykonané.
Online bankové prevod je možné uskutočniť pre objednávky vystavené v Sk aj v EUR.
Platbu kartou online je možné uskutočniť iba pre objednávky v Sk s adresou doručenia v Českej republike.

 

Online bankové prevod

V prípade zvolenia bankového prevodu budete po odoslaní objednávky presmerovaný na internetové bankovníctvo vašej banky, kde sa Vám zobrazia predvyplnený platobný príkaz a Vy jednoducho vykonáte platbu. Po úspešnej autorizácii budete presmerovaný späť na naše stránky.

Platba kartou online

Používame najprísnejšie bezpečnostný systém (3D Secure), ktorý rýchlo spracováva platby a to 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Postup platby:

- vyberiete možnosť platy kartou on-line

- po dokončení objednávky sa Vám zobrazia bezpečná platobná stránka systému, na ktorej vyplníte údaje a potvrdíte požiadavku na uskutočnenie platby

- systém GP webpay vykoná autentifikačnej držiteľa karty. Ak výsledok autentifikácie povolí platbu, systém odošle požiadavku na autorizáciu objednávky, nepovolí ak výsledok autentifikácie pokračovanie, proces platby je zastavený.

- výsledok vykonanej platobnej transakcie sa Vám zobrazí na obrazovke.

Refundácia platieb pri platbe kartou

Vrátenie zaplatenej čiastky z nášho účtu na účet zákazníka resp. držiteľa karty prebieha výhradne prostredníctvom účtu spoločnosti ComGate Payments a.s. Uplatňuje sa pri storne objednávky, vrátenie nevyhovujúceho tovaru a pod.

Ochrana osobných údajov

S vašimi osobnými údajmi bude zaobchádzať len spôsobom zodpovedajúcim príslušným ustanoveniam zák. č. 101/2000 sb. o ochrane osobných údajov v znení neskorších dodatkov a predpisov. Potvrdením objednávky alebo registráciou do e-shopu outdoor-fashion.cz dávate súhlas s tým, že údaje o vás budú zaradené do databázy prevádzkovateľa. S týmito údajmi je zaobchádzané výhradne podľa zákonom stanovených postupov, ako je uvedené vyššie.

Elektronické platby sa uskutočnia prostredníctvom účtu spoločnosti ComGate Payments a.s. Kontaktné údaje, ktoré kupujúci uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre našu potrebu a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovateľov platieb. Citlivé vstupné údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva, sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. My ako spracovatelia vidíme iba informáciu o transakcii v podobe: zaplatené / čaká sa na potvrdenie / platba nevykonané.

Reklamačné podmienky / Zhoda a rozpor s kúpnou zmluvou

Pri vybavovaní reklamácií sa predávajúci riadi zákonom č.40 / 1964 Zb. V znení neskorších predpisov (Občiansky zákonník) a zákonom č. 634/1992 Zb. V znení neskorších predpisov (zákon o ochrane spotrebiteľa). Zákazník má právo od dopravcu (Slovenská pošta, resp. PPL) neprevziať zásielku, ak je poškodený transportný obal. V prípade prevzatia takejto zásielky je nutné s dopravcom spísať protokol o poškodení zásielky. Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru v záručnej dobe chyba, má zákazník právo túto vadu reklamovať. Reklamovaný tovar zašlite na adresu Outdoor and Fashion, K Žižkovu 97/5, 190 00 Praha 9 - Vysočany, ČR najlepšie doporučene. Doklad o zaslanie si uchovajte pre kontrolu. Doba na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúci deň po prijatí balíka od zákazníka. K tovaru odporúčame pripojiť listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napr. Faktúru, záručný list a iné. Zákazníkovi doporučujeme predložiť reklamovaný tovar čistý, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadné. Spoločnosť DENIM STORES, s.r.o. je oprávnená odmietnuť prevziať k reklamácii tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb. o opatreniach proti prenosným chorobám). Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka o príjme reklamácie najneskôr do troch pracovných dní od obdržania reklamácie. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Záručná doba je 2 roky, ak nie je na tovar alebo v záručnom liste uvedené inak. Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou výrobku, ktorá môže byť kratšia vďaka nesprávnemu používaniu, ošetrovanie alebo zaobchádzanie s výrobkom. Pri ošetrovaní dbajte pokynov výrobcu.

Predávajúci zodpovedá zákazníkovi za to, že predávaná vec je pri prevzatí zákazníkom v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez chýb. Zhodou s kúpnou zmluvou sa rozumie, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim popisované alebo na základe vykonávanej reklamy očakávané, popr. akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé. V prípade, že vec pri prevzatí zákazníkom nie je v zhode s kúpnou zmluvou, má zákazník právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky zákazníka buď výmenou veci alebo jej opravou. Nie je takýto postup možný, môže zákazník požadovať primeranú zľavu z ceny alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak zákazník pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

vrátenie tovaru / odstúpenie od kúpnej zmluvy

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode) má kupujúci podľa ustanovenia § 1829 zákona č. 89/2012 Zb. Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od zmluvy (vrátiť tovar) bez udania dôvodov, a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Náš obchod poskytuje lehotu na odstúpenie 30 dní. Nárok vzniká aj v prípade, že je objednávka urobená po internete a tovar je následne osobne odobraté z kamennej predajne.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Kupujúci v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 30 dní, musí predávajúcemu vrátiť všetky plnenia, ktorá na základe kúpnej zmluvy získal. Ak už toto nie je možné, berie kupujúci na vedomie, že ak ním vrátený tovar bude napr. Poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný alebo nebude vrátený vrátane všetkého príslušenstva (záručný list, manuál, obal a pod.), Vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu v súlade s ustanovením § 1833 zákona č. 89/2012 Zb. Občianskeho zákonníka nárok na náhradu vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru prípadne s uvedením tovaru do pôvodného stavu. Nárok na úhradu týchto nákladov je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Teoreticky môžu tieto náklady dosiahnuť aj plnej kúpnej ceny tovaru.

V prípade, že predávajúci neodovzdal kupujúcemu informácie, ktoré je povinný oznámiť podľa ustanovenia § 1820 zákona č. 89/2012 Zb. Občianskeho zákonníka, môže kupujúci od zmluvy odstúpiť do jedného roka a 30 dní odo dňa začiatku plynutia lehoty na odstúpenie. Ak však bol kupujúci poučený o práve odstúpiť od zmluvy v tejto lehote, beží tridsaťdňová lehota na odstúpenie od dňa, keď kupujúci poučenie obdržal.

Odstúpenie od zmluvy kupujúci predávajúcemu odovzdá alebo zašle v 30 dňovej lehote. Kupujúci nemusí uvádzať dôvod, pre ktorý od zmluvy odstupuje.

Do 14 dní od odstúpenia je kupujúci povinný predávajúcemu zaslať alebo odovzdať zakúpený tovar. Tovar zašlite na adresu Outdoor and Fashion, K Žižkovu 97/5, 190 00 Praha 9 - Vysočany, ČR najlepšie doporučene. Doklad o zaslanie si uchovajte pre kontrolu. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.

Predávajúci je povinný kupujúcemu vrátiť sumu zodpovedajúcu cene tovaru a zaplateným nákladom na jeho dodanie bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od chvíle, keď mu bolo doručené odstúpenie od zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým platbu od kupujúceho prijal. Ponúka Ak predajca v rámci určitého spôsobu dodania tovaru niekoľko možností, je povinný kupujúcemu nahradiť najlacnejší z nich.

výmena tovaru

Ak nie ste s tovarom zakúpeným u nás spokojní z dôvodu nevyhovujúcej veľkosti, farby a pod., Nemusíte odstupovať od zmluvy, ale môžete jednoducho požiadať o výmenu tovaru za iný tovar v rovnakej alebo vyššej hodnote. Na výmenu tovar sa vzťahuje rovnaká lehota ako na odstúpenie od zmluvy, teda 30 dní. Tovar bude následne vymenený do 14 pracovných dní, popr. na základe dohody podľa dostupnosti požadovaného tovaru.

Tovar bude prijaté po vzájomnej dohode a po jeho zaslanie (alebo po osobnom doručení) na našu adresu Outdoor and Fashion, K Žižkovu 97/5, 190 00 Praha 9 - Vysočany, ČR.

V prípade využitia výmeny tovaru, vyžadujeme rovnaké nároky na vrátený tovar ako pri odstúpení od zmluvy viď. Vrátenie tovaru

.
Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov

K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. Pravidlá stanovené Českú obchodnou inšpekciou, ktoré upravujú postup pri mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov v súlade so zákonom č. 634/1992 Zb. , o ochrane spotrebiteľa, rovnako ako formulár pre podanie návrhu, sú spotrebiteľom k dispozícii na adrese www.coi.cz.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 09.08.2021